2010-02-10
 20:57:48

100210

Nu har jag vilat, badat ätit och gjort en annorlunda sak.
Suttit och rensat bland mina smycken gamla och sönderiga
ska jag leka med och de som är hela fick åka i olika lådor.
Gjorde bland annat ett axel smycke i en stor säkerhetsnål.
Själv tycker jag det blev väldigt fint speciellt då jag använde
mig av ett halsband jag inte använder så nu kom den till användning.

Jag hade badrock över och testade bara på min kavaj =)


Vad säger ni ?


Lina K

Jätesnyggt axelsmycke!! =)



Nu har jag lagt upp din dikt i bloggen!



Hoppas du har haft en riktigt bra alla hjärtans dag och har en toppenbra fortsättning på kvällen!!



PUBLICERAT: 2010-02-14, 18:30:09 | URL: http://eimk.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: