2010-02-10
 16:46:53

Live up to your dreams...

Skolan är inte alltid allt, för vissa orkar inte med den.
Jag gick ut grundskolan med såpass bra betyg och har
försökt med olika gymnasium och linjer men inte riktigt
funnit rätt. Min dröm är att bli frisör och till det hade jag
tyvärr inte tillräckligt bra betyg. Men jag kan ändå lyckas,
jag drömmer fortfarande och har mitt mål. Jag ska jobba
nu, är villig att jobba med vad som helst för att samla ihop
pengar till en frisör utbildning. En utbildning som jag ska gå
för att bli frisör och efter några år öppna eget. I will do it!

Redan imorgon har jag tid hos arbetsförmedlingen men inte
ska jag sitta och vänta på de utan ska ta hjälp av de med
alternativ,ekonomi och att skriva ett CV sen ska jag själv ut
och leta efter jobb.
Nu ska jag iallfall vila lite, pyssla om mig själv i ett varmt skum
bad och sedan sitta och pyssla med smycken lite.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: