2010-02-08
 21:39:09

Måndagsmys =)

Denna måndag innehöll middag tupplur, amerikanska pannkakor,
skratt, tv tittande, mys med pojken på våran dag, skratt, kittling,
skador och nertagna speglar som kunde spruckit all over me.
Som tur är klarade jag mig med några skrap sår och lite ont i
handleden. Dock fick jag en spegel i huvudet men som tur är så
var ingen skada skedd. Fick bara skrapsår på handen,benet och lite
ont i huvudet där vid ögat.
Nu ska jag fortsätta mysa med pojken och se på tv/film.

Smeten jag gör ...

resultedrade till detta och det blev väldigt gott.

Men efter att ha gottat sig så fick jag dessa skrapsår:

Dock känner jag att min handled börjar svullna och snart kommer jag
inte kunna röra den då den redan var stuckad för ett tag sedan och jag
är så konstig att jag ibland inte känner av smärta för än efter ett tag.
Just nu känner jag bara svidandet och att det håller på att svulla rejält.

Ha en fin måndagskväll än så länge .. får se om jag skriver innan jag
lägger mig fall inte handen blir för stor och inte går att böja.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: