2010-02-15
 01:28:12

100215


När allt känns meningslöst och trist
, när lusten blåser iväg

som en bort blåst vind och allt tråkigt som tidigare hänt
spelas upp som en film. När känslorna överstyr
hjärnan och man bara kokar inombords för att man känner
sig bedrövlig inombords. När man inte ens kan vara i närheten
av de man älskar mest, när kroppen börjar skaka och tårarna
bara rinner. Det är då man vet att något är fel, något känns
inte rätt. Istället för att hamna under isen, tänk efter vad är
egentligen felet? Vad kan jag ändra för att må bättre? Lägg dig
inte under isen för aldrig vet du när din sista dag är, ta tag i ditt
problem! Få dig själv att må bra, få dig själv att leva som om varje
dag vore den sista. Allt har sin tid, allt tar tid, men det är aldrig försent
att må bra och att komma ifrån allt det tragiska!

Jag känner mig inte bra, därför har jag blivit dålig med uppdateringen
men jag lovar att blogga mer imorgon, nu ska jag gömma mig under
täcket och tänka igenom alltihop!

PS. Nu skulle det varit perfekt om jag hade min lilla söta valp som
kommer att bli min allra bästa vän!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: