2009-12-10
 13:31:47

091210

Tiden bara flyger förbi,snart har ett helt år redan gått
och det känns som bara några dagar sedan då man satt
och räkna ner de sista dagarna innan nyår. Shit,vad tiden
går fort alltså förstår inte riktigt.
En sak till jag inte förstår riktigt är vad är det som har hänt
med mig egentligen? Det har varit omöjligt för mig att vakna
på morgonen denna veckan vilket jag aldrig tidigare haft så
stora problem med innan. Jag brukar alltid vakna även om
jag är jätte trött,men nu denna veckan har jag inte ens fått
upp mina ögon förän vid 1 tiden varje dag. Ska försöka och
lägga mig jätte jätte tidigt på måndag eftersom jag på måndagar
ändå bara är med på en lektion så behöver jag inte oroa för att
inte komma upp då den ändå börjar 11:40. Känner också att hostan
har kommit igång igen kanske är det anledningen till att jag inte kan
komma upp på morgonen.
Ska ta tag i skolan och mina dåliga morgonar på måndag - jag lovar!
Nu ska jag iallfall klä på mig och ta en promenad har lite ärenden och
sen får vi se om det blir någon mer shopping.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: