2009-12-18
 12:17:10

091218

Ny duschad sitter jag här i sängen med datorn i knät och musik
på högsta volym. Ska alldeles strax smörja in mig med body butter
och fixa naglarna. Var så länge sen jag målade naglarna men nu ska
jag exprementera lite och försöka göra något fint. Älsklingen kommer
sen hem med pizza.. MUUMMS ! Känns som en perfekt start på denna
dag. Det är så skönt att ta ett VARMT bad efter att ha varit ute i kylan
och bara sitta där i badkaret och koppla av.
Senare kommer lite bilder från veckan och så som inte kommit upp.
Glöm inte att kika in på dagens tips, där läggs det upp ett tips varje
dag ibland efter 00.00(om jag är vaken och hemma) annars kommer
det upp på morgonen.

Nu kallar naglarna, måste kila!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: