2009-12-26
 16:37:56

091226

Nu sitter vi och väntar på tåget,hade ingen tillgång till
datorn igår och nu är min dator snart död hittade bara
ett elutag för tillfället så jag kunde blogga fort.
Så jag skippar dagens tips idag,det kommer upp imorgon
istället.
Spelningen igår gick jätte bra och de var jätte grymma.
Filipstad är en liten stad men inte så många stora lokaler
men det funkade ändå. Människorna här var jätte trevliga
och allt gick utmärkt.
Hemlängtan är på topp och jag längtar verkligen till min
egna säng och efter att ta ett VAAAAAAARMT och skönt
bad. Emelie kommer och träffar oss på centralen och vi
åker hem till mig,hon och sean ska bo hos mig en vecka
och vi ska ha riktigt kul.
Sean ska iväg till danmark imorgon så imorgon sak vi ha
en riktig tjejdag och shoppa fall stan är öppet men det
tror jag att det är. Det är ju trots mellandags rea i hela
sverige typ.
Mer inlägg kommer då jag är hemma,hoppas bara inte att
det blir förseningar. Då kommer också bilder upp!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: