2009-12-28
 02:31:37

091227

Jag har haft 2 nästan helt bloggfria dagar,hade ingen lust
att blogga faktist då jag spendera gårkvällen och dagen
med min söta vän emelie. Kvällen spenderades med 2 grymma
filmer ( bröllopsduellen & It's all about the women),
massa girl talk,massa gott,en varm och skön dusch,
massa musik och annat.Riktigt mysigt var det vi har ju inte sett
varandra på en vecka.Idag efter att vi gått upp efter få antal timmars sömn
så gick vi iväg till affären och handlade.
När vi kom hem lagades det frukost innan vi far iväg till stan & backaplan
där hela dagen spenderades. Rean är helt meningslös,hittade absolut ingenting på rean.
Det enda som följde med hem var ansiktsmasker,dekorations naglack,
dekorationspaljetter till naglarna,bomulltussar,naglacks remover och massa raketer.
På vägen hem började huvudvärken så även om vi var si så där hungriga
så vilade vi en stund innan det var dags att laga mat efter maten har vi
bara tagit det lugnt och tittat på bröllopsduellen tills pojkarna kom hem.
Nu ska jag strax lägga mig ..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: