2009-12-28
 13:23:40

091228

Hej hopp nu börjar en ny dag- måndag.Nu ska jag börja blogga mer normalt.
Väcktes av pojkens kyssar för en liten stund sedan och när jag gick upp gick
jag in till rummet för att väcka emelie. Nu sitter vi båda här i soffan med varsin
dator och ska strax iväg till köket för att laga frukost - det behöver vi verkligen!
Känner mig ganska pigg idag då jag varit helt trött de senaste dagarna,så idag
ska vi leka lite med naglarna,sitta med ansiktsmasker,KANSKE iväg till stan igen
för att ge mellandagsrean en ny chans annars ska vi bara ha det allmänt skoj
och testa en massa nytt till nyår.
Känner faktist för att ta på mig något varmt,sätta in hörlurarna i öronen spela hög
musik i ipoden och ta en lång promenad,men kommer jag att göra det?kommer jag
att orka sen eller känner jag bara så nu? Ja vi får se vad som händer senare.
Nu ska jag iallfall upp och göra frukost innan jag fastnar här...

Anes, jag & Ado efter att ha jobbat ihop så var vi på väg hem.
Den ena galnare än den andra !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: