2009-12-29
 13:52:00

091229

Godmorgon allihop, gick upp för si så där en timme sedan
efter alla konstiga drömmar jag haft om bloggläsare,att
min baby var amir(gaybloggen),om att föredetta vän snodde
vår bil och killar som hade en massa sperma i en skål och
kastade runt på folk ja helt sjuka drömmar var det faktist!
Har bara legat här i sängen och inte orkat gå upp än,nu har
hostan dragit igång vilket är jävligt irriterande! Snart ska jag
göra frukost till oss,sötnosen var så gullig och städade undan
allt och diskade! Jag har inga speciella planer över dagen mer
än att dega men idag är absolut ingen vanlig dag inte, för idag
är det mirnas 18 års dag och Karins 25års dag... GRATTIS GRATTIS!

Mirna och jag på balen i 9an .. nu är du ÄNTLIGEN 18 år ! Ikväll får
du en rejäl stor och hård kram !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: