2009-12-04
 01:04:19

A shopaholic ?

Jag känner mig som en Shopaholic,jag har beställt en massa
nya saker idag men inte tänkt på konsekvenserna.Tänk om
mina pengar inte räcker till,tänk om jag får en dålig månad
och inte kan betala av det jag beställt? Man tänker esh den
kostar inte så mycket,inte denna heller men är det inte så
vi lockas? Till sist överstiger summan det vi hade tänkt oss
från början! Fan måste sluta beställa/köpa saker hela tiden
har en full garderob och ändå använder jag inte hälften.
Skor har jag fullt men använder inte ens hälften av de heller.
Nu ska jag bara köpa sånt jag kommer ha nytta av !

Satt och klicka hem lite kläder från bl.a Nelly,Lindex & Ellos.
Det jag inte behåller skickas tillbaka,ska nog inte behålla allt!
Imorgon eller under helgen så ska jag förmodligen köpa mig
en ny efterlängtad telefon.Tycker om den jätte mycket och
dessutom behöver man inte ha kamera med sig då man är
ute. Då kommer jag ta en MASSA bilder till bloggen!

You will be mine soon baby!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: