2009-12-20
 03:50:24

Best friends forever.

Trots alla tjaffs och bråk man har med mamma
så är hon fortfarande den som alltid kommer att
hålla hemligheterna inom sig och inte berätta de.
Det är fortfarande mamma som kommer ställa
upp,ta hand om en,hålla famnen öppen då man
kommer gråtandes och absolut aldrig svika en!
I nöd & lust,motgång och framgång så är det
bara ens mamma som håller detta löfte!

Min mammi är mitt liv och jag älskar henne över
allt annat trots allt som hänt mellan oss så kommer
hon alltid finnas allra närmast hjärtat!

Godnatt allesammans imorgon ska det bli en mor&dotter dag innan
jag far iväg och när jag kommer hem är mamma borta en vecka.

Nu måste jag spara min energi till imorgon och sova !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: