2009-12-10
 13:40:56

Detta fick följa med hem igår:


Jag hade en hel del påsar i mina (starka) händer då jag åkte
från stan och här är lite av det de innehöll - resten var presenter som
inte kan visas här tyvärr.
En röd klänning,hårfärg då min hår blekts ut som satan,
nya klackar och en kofta men koftan ska lämnas tillbaka idag
och klänningen ska bytas till XS.
Hämtade också ut ett paket från lindex som innehöll ett fint linne till
mig och mamsen,jag valde grå och hon svart.

Så här såg allt ut på mig:


Klänningen,klackarna dock ser man de inte så bra och linnet från Lindex.
Valde att inte ta kort i koftan då den ändå ska lämnas och inte satt så fint.


Marielle

Hej igen!

Tyvärr vann du inte gårdagens tävling i min blogg. MEN idag har en ny tävling dragit igång och du har chans att vinna presentkort hos ett resebolag. Låter det spännande? VAR MED OCH TÄVLA! :-)



PUBLICERAT: 2009-12-10, 23:30:36 | URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: