2009-12-23
 21:20:58

En lista...

2009 börjar gå mot sitt slut,
här är en sammanfattning av ditt 2009!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
OM jag gjorde!
2. Höll du några av dina nyårslöften?
nja,tror inte det! Men detta året ska
jag göra mitt bästa för att hålla mitt
löfte att sluta röka!
3. Blev någon som du känner förälder i år?
Ja,Cissan och 2st är på väg.
4.Dog någon som stod dig nära?
Inte direkt nära men en jag kände :(
5. Vilka länder besökte du?
detta året har jag olyckligt inte besökt något land.
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
värme bara !
7. Vilka/vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
8 october.
8. Vad var din största framgång 2009?
Jag insåg väldigt mycket detta året och det är det som
gett mig framgång i livet.Man lär sig av åren och av sina misstag.
9. Största misstaget?
att ha litat på vissa människor.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
sjuk har väl alla varit detta tragiska sjuk år.
11. Bästa köpet?
mina converse & min nya mobil.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
kläder.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
att ha träffat pojken min,insett saker och ting
och träffat nya underbara människor.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
hotelroom,down,tik tok m.m
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare!
16. Vad önskar du att du gjort mer?
inte varit sjuk och varit i skolan mer,
umgåts med mamsen mer.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
litat på vissa!
skippat skolan!
18. Hur tillbringar du julen?
med min baby och hans far :)
19. Blev du kär i år?
OM jag blev!
20. Favoritprogram på TV?
Våra bästa år är väl en klassiker.
21. Bästa boken du läste i år?
Om jag ska vara ärlig,så hatar jag
böcker och har därför inte läst någon.
22. Största musikaliska upptäckten? ...
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
converse och allt jag fått av mammsen önskar jag mig själv alltid:)  
25. Något du önskade dig men inte fick?
ja mer pengar.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
jag fyllde 18 och firade hemma en stund innan vi
gick ut på klubb.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
om en sak inte hade hänt (personlig)
29. Vad fick dig att må bra?
mamsen,älsklingen och hans familj och speciellt
vissa vänner som står nära hjärtat.
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
...
31. Vem saknade du?
min söta vän från tyskland.
32. De bästa nya människorna du träffade?
Älsklingen,Emelie & Teresa, sen finns det säkert
någon mer sötunge där ute.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: