2009-12-23
 22:31:57

En till lista ...

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att se stockholm.
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov djupt !
Vad gjorde du för 15 min sedan: Åt precis färdigt så tog en cigg
Det sista du sa högt: Va sa du göra läxorna? :S
Det senaste någon sa till dig: Orka göra läxor nu? :S (pojken trodde fel)
Vad har du druckit idag: 7up
Vad var det senaste du åt: Marabou
Vad var det senaste du köpte: Blusen jag visade igår.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun
Vad är det för väder hos dig nu:
Här i stockholm är det kyligt och en massa snö på marken.
Godaste glassmaken: Hmm.. Krokant med bananer och colasås på.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Absolut..annars hade jag väl inte varit med min pojk vid det här laget.
Sover du tungt: Ibland ...
Drömmer du mardrömmar: Nästan varje natt tyvärr.
Trivs du med ditt jobb: Är arbetslös student!
Favoritklädsel: Sommaroutfits med bara ben och Converse
Favoritlåt just nu: Tik Tok .
Vad ser du om du tittar till höger:
Min supersöta pojk som vill ha chocklad men den ligger
i min mage tyvärr ( HAHAH ditt fel du gav mig den).
Vad gör dig glad just nu:
Massor. Att jag har träffat min underbara pojk,insett en massa,
att jag har min familj och mina vänner som stöttar mig i gott och ont,
att vinterna snart är över jo tiden går ju mega fort,
att jag äntligen fått se stockholm,
sommarplanerna är i full gång,
snart börjar ett nytt år med nya upp levelser och nya äventyr
och SNART SKA JAG BLI MOSTER TILL EN SÖT LITEN BÄBIIIIS!
Höger eller vänsterhänt: Högerhänt.
Humör just nu:
Inget humör alls. Ganska uttråkad samt trött.
Favoritgodis: surt godis!
Kläder just nu: mjukis & pojkens t-shirt.
Sommarplaner: Resooooor ! (& jobb)
Hur många kuddar sover du med:
2 en på vänstersida av sängen & en på höger.
Spelar du något instrument: Nej är inte så bra på sånt.
Morgon eller nattmänniska:
Nattmänniska,eller det beror nog på från dag till dag.
Vad är viktigast för dig:
Min familj(i min familj ingår min släkt och pojken min) & mina vänner.
Är du kittlig: Ibland bara ahahhaha konstig är jag .
Snarkar du: Ibland enligt min pojkvän..
Stjärntecken: Jungfru...
Äckligaste insekten: Alla insekter är ju äckliga!
Längtar du mest efter just nu: Våren & Sommaren !

Detta är något jag saknar,värmen och havet - alanya 08.


Emmelist

jag brukar ha dagens blogg lite då och då. kanske kör en imorgon, eller juldagen :)



PUBLICERAT: 2009-12-23, 23:08:26 | URL: http://emmelist.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: