2009-12-21
 20:27:17

IN STHLM!

Nu är vi äntligen framme i sthlm hos älsklingens far,
sitter här i vår sköna dubbel säng med varsin dator
och inväntar maten. Hans far bor en bit utanför sthlm
nämligen Hägernäs men det gör inget trots allt så är
det bara att ta bussen in to the city... Tog inga bilder
då min mobil dog precis när vi kom fram och datorn
dog ju på tåget.Tur att MC ligger nära oss fall vi blir
hungriga någon gång men tror inte det kommer behövas
då vi bor hos en kock. Imorgon blir det förmodligen in to
the city måste ju se hela huvudstaden då detta är min allra
första gång som jag är här. Snön här har fallit rejält inte som
i göteborg då vi lämnade det. Kanske tar med pojken ut senare
på snöbollskrig..Eller vad sägs baby? Får jag dränka dig i snön?
Nu ska jag läsa lite bloggar och umgås lite. Kramar ..

PS. Jag har hunnit åka tunnelbana och stockholmstaxi idag iallfall!


Mirna

HAHA du skrev huvudsaken hahah:P sötis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: