2009-12-16
 03:04:59

My list ...

- Stockholms&Filipstad resan, för mig är det ju första gången
jag åker till Stockholm så många förväntningar har jag ju.
Dessutom åker jag med älsklingen och hoppas på att få
fira julafton på Village.Dagen därpå bär vi av till Filipstad där
baby har en spelning som blir en grym avslutning på julen.

- Julen,känns så mysig och romantisk även om jag ogillar kyla&vinter.
Snön älskar jag då jag alltid haft kul då det varit snö.Dessutom ser det
så vackert ut när snön lägger sig på marken och allt är vitt utanför fönstret.
Älskar dessutom den goda maten,bakelserna och presenterna!

- Shopping, älskar verkligen att shoppa men ibland måste
man tänka ekonomiskt och då vill jag bara gråta.
Önskar jag hade en walk in closet med en massa fina kläder eller
ett berg utav pengar som bara skulle gå till kläder.
Jag börjar misstänka mer och mer att jag i framtiden ska jobba
med kläder och ägna all min tid åt det!

- Att bo ensamma testet,jag och baby ska ju bo
ensamma i en vecka på test för att se om vi klarar
av att bo ihop med alla sysslor och helt enkelt med varandra!



- Kyla, jag önskar verkligen att det var varmt året runt här!

- 5000kr, känns helt meninglöst att så mycket pengar har gått
INGENTING ! Det är inte mycket men ville shoppa med de.
Pengar är inte lycka men det är shopping! Men pengar har inget
värde längre och det är väldigt synd.

- Sömnlösa nätter, hatar att ligga vaken bredvid älsklingen medans
han snarkar och sover djupt. Men vill inte heller väcka honom
då han ska till skolan imorgon och vet hur grinig han blir om han inte
sover ut. Hatar att han alltid ska väcka mig om jag somnar
vid 8-9 på kvällen för då kan jag inte somna om sen men om
han låter mig sova så sover jag till på morgonen.

- Blyga bloggläsare, ogillar att ni inte vågar träda fram.
Lämna gärna en kommentar,fråga om ni undrar något och
visa vem ni är!
Som jag skrivit i ett inlägg tidigare,ifall ni har ett dilemma eller
ett problem är det bara att mejla så gör jag mitt bästa för att
hjälpa er ur situationen med de bästa tipsen.


h a i d i s -

SV: tack föra att du är med och tävlar i "veckans blogg" nu är det bara att hålla tummar och tår för att du är en av finalisterna på fredag :D kram!



PUBLICERAT: 2009-12-16, 06:46:34 | URL: http://haidis.se/
Maria

E du oskuld? :$ Vet att det är en konstig fråga, men jag bara undrar de.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: