2009-12-11
 02:51:03

Natt inlägg...

Jag har så jävla tråkigt just nu men ändå kan jag inte sova :/
Pojken ligger här brevid och snarkar och jag ligger här med
datorn i knät och tittar på tv samt läser bloggar för tråkigt.

Vad är det skämmigaste du kan skriva till någon på din kontaktlista
i ett sms? Hur långt är du värd att gå för att slippa vara slav i en vecka?

Ja,det var frågan jag och älsklingen hade ikväll. Vi hade nämligen en massa
skämmiga saker nerskrivet på små pappersbitar som vi sedan drog ut och
där stod det tex: skriv till 5:e personen uppifrån följande sms: jag har tyckt
om dig länge,vill du gå på dejt med massa annat.Ibland kan det ju hamna på
fel person och man bara vill dra sig ur leken men då tänker man skicka smset
eller vara slav i en vecka? SKICKA SMSET BLEV MITT SVAR! Så förlåt alla som
fick skumma sms från mig ikväll och i framtiden nu förstår ni varför!

Idag åkte vi till allum,tänkte byta den röda klänningen och lämna tillbaka koftan
men det blev så att jag lämnade tillbaka båda vilket var tråkigt. Gillar verkligen
den röda klänningen med behöver XS. Om någon vet vart det finns en i XS i Gbg
snälla kommentera gärna.

Snart ska älsklingen och jag åka till stockholm och filipstad i en vecka, för mig
är det allra första gången jag besöker stockholm medans han varit där rätt
ofta då hans pappa bor där. Nu undrar jag från er läsare vad har ni för tips
om shopping, vad är ett måste,vart ligger de bästa affärerna m.m skriv gärna
allt ni kommer på.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: