2009-12-07
 23:50:19

Navy CIS

Idag var jag och bytte min telefon i stan,fick en helt ny
likadan! Jag gillar den men synd att de sålde en förstörd
mobil men nu är allt bra igen. När vi kom hem jag och
pojken så log vi och tittade på tv innan båda somnade
och vaknade någon gång vid halv 8. Sömn är det
skönaste som finns!
Missade tyvärr mitt möte - FÖRLÅT KLUB!
Nu sitter vi här hos pojken och tittar på tv,ikväll blir
det ingen sömn utan bara myspys!(så jag kan vända
tillbaka dygnet imorgon.Just nu har jag lust att slå
denna störande pojken som tror allt är lugnt efter
ett FÖRLÅT,men förlåt är bara ett ord!
Vi gjorde en deal att det blir peace för kvällen om
han lagar mat och det gick han med på så nu är
det peace! Nu ska vi äta och titta på mitt favorit
program nämligen NAVY CIS, det kommer fler
inlägg under natten så jag inte somnar. Kram så
länge!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: