2009-12-08
 23:15:01

Paket paket paket =)

Ja idag kom äntligen mitt efterlängtade paket så då jag och
pojken vaknade upp var det dags för en LÅNG PROMENAD,
känner inte ni också för att ta en lång promenad istället för
att åka kollektivtrafik ibland? Det gjorde jag idag! Hämtade
ut paketet som hade kommit och allt var bara perfekt!



Detta innehöll mitt paket, en jätte fin klänning,fina uggs och en bh.
Beställde dock en till sådan klänning i storlek 36 så om någon är intresserad
kan ni alltid höra av er! Men gör det fort annars skickar jag tillbaka den!

Ps. Dessutom hämtade mamma ut Lindex paketet men det var fel paket
HAHAHHAHAHA Min mammas syn har försämrats så hon såg inte att det
stod ett annat namn på paketet förän då hon kom hem.Imorgon ska vi
iväg och byta paketet.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: