2009-12-20
 23:53:08

SHOPPING...

Idag var en riktig mor&dotter dag,vi umgicks hemma innan
vi tog en lång promenad till Bellevue marknad där allt bara
luktade skit och det var för mycket människor så vi gick ut
lika fort som vi gick in.Vi tog promenaden upp till spårvagns
hållplatsen och far in till nordstan. Som vanligt sa mamsen
att vi bara skulle titta runt och äta men istället blev det en
massa shopping. De sista presenterna är köpta,både julklappar
och födelsedagspresenter.Fick också en klänning samt en ur
gullig kjol. Klänningen var ett riktigt fynd,från 399kr så kostade
den endast 150kr! Vi åt buffe i stan blev verkligen jätte mätt!
När vi var hemma så var det dags för att packa väskorna,duscha,
noppra sig och allt sånt. Emelie kom förbi och efter en stund gick vi iväg
till pojken min för att se på film och mysa för vi kommer ju inte ses
på en vecka.Emelie och jag tog en promenad till pizzerian innan
hon åkte hem.Nu sitter jag här hos älsklingen och myser innan
det blir bums i säng är jätte trött. Imorgon far vi iväääääääääg !
STHLM HERE WE COOOOOOOME!
Överlycklig är jag allt verkar gå bra nu.
Vi har planerat sommaren också får bara hoppas på att
allt går som planerat!

Min söta klänning,kjol och strumpbyxor som jag köpt idag! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: