2009-12-22
 19:13:19

STHLM CITY.

Idag var vi på stan hela dagen, väldigt fint är det faktist samt
stort jämnfört med göteborg.Vi besökte plattan,stora åhlens,
PK huset,Sturegallerian,Hötorget,Gallerian och NK... Vad jag
minns iallfall sen var vi lite överallt. Vi mötte upp en vän till
min pojk som visade oss runt lite överallt. Han var jätte snäll
och social men gick lite för fort HAHAHHA. Gillar inte när man
stressar i stan.Jag fyndade en riktigt söt blus och pojken såg
en fin tshirt han gillade så den ska han få i julklapp imorgon
eller på torsdag dock är den inget fynd köp men det är han
ändå värd! Vi satte oss också på Wayne's coffe och fikade
innan vi begav oss hemåt. Hemma blev det grillat lamm
med stekt potatis och en massa sallad... MUMS !
Hans pappa är bara för bäääst! Idag fick hans far dessutom
sin födelsedagspresent och han var så gullig och hade fixat
en liten julklapp till mig och baby för gulligt !
Nu sitter vi alla 3 här i köket med varsin dator,äter frukter,
pratar och röker.
Nu kommer lite bilder :

Baby i tunnelbanan med ett snett öga hahaha .

Den stora åhlens, tyckte bara att den såg enorm ut!


Utanför american bar & cafe.

Älsklingen & jag på Wayne's cafe!

Baby & jag vid plattan.

Nu ska jag umgås,läsa bloggar och strax slänger jag in dagens tips.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: