2009-12-21
 15:55:17

STHLM HERE WE COME...


Så här ser jag då ut på tåget, har suttit här i några
timmar. Synd nog fanns inte x2000 för vi förlorade
vår plats igår och allt var slut sålt på x2000 så en
lång resa blev det för oss. Om 2-3 timmar borde vi
väl vara framme. Har ganska tråkigt just nu då baby
somnade och jag höll på men väcktes av han som
talar om vilken station vi närmar oss.Riktigt störande
är han.

Emelie här är svaret på din söta kommentar:
vi kommer sakna dig också och nej alkolisten
här är SEAN! Han drack vin,jag drack en xcider sen
köpte han en flaska här på tåget också idioten.HAHHA
Det är lugnt vi är hemma innan du hinner sakna oss
överdrivet mycket. PS. Smsa sen vad som hände and
you know what i mean... Min mobil kommer dö när som
helst så du vet! Kram

Nu ska jag läsa lite bloggar och annat i hopp om
att tiden ska
gå lite fortare. Kramar


Lovisa

Okej bra :D Allt bra med dig ? :)



PUBLICERAT: 2009-12-21, 18:52:21 | URL: http://lovisasoderlund.blogg.se/
HITTABLOGGAR

skriv en beskrivning för din blogg i en kommentar på hittabloggar.blogg.se så blir den inlagd:) skriv också under vilken kategori du vill att man ska hitta bloggen!



PUBLICERAT: 2009-12-21, 19:55:21 | URL: http://hittabloggar.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: