2009-12-05
 18:38:21

Sweet 18 @ ninas place !


Lite bilder från igår på mig och gamla klasskompisar men synd
att det inte fanns någon bild på nina.


När klockan hade tickat förbi 9-10 tiden så var det dags att
bege sig mot Vasa där söta nina skulle ha sin 18års dag.
Det bästa var nog att träffa alla söta flickor och pojkar som
man gått med under mellan/högstadiet de hade jag inte
träffat på ett bra tag. Men efter en liten stund kom chocken
alla hade förändrats från de söta flickorna som aldrig dricker
till de flickor som var fullast på festen,från de blyga pojkarna
som alltid stod i ett hörn istället för att dansa till partypinglor
som började visa sina moves. Stämningen var bra fram tills
någon/några idioter förstörde festen genom att kastna ner
glas/muggar osv från fönstret så polisen fick komma dit när
grannana blev för upprörda. Vilket var synd för stackars nina
men då fick jag sällskap av den snälla filip ner till valand där
pojken mötte upp mig och festen fortsatte en stund på BLVD.
Men det spårade också ur när pojken var alldeles för full för
att kunna stå på sina ben då var jag tvungen och ta hem
honom men innan vi far hemmåt blev det nattkäk på Burger
King.
Idag har jag bara vilat och tagit det lugnt innan festen fortsätter.


Mirna

HAHA snygga bilder.. vadå förändrats haha, jag brukar inte bli så, nego nisam bila jela innan den där bålen haha:S



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: