2009-12-31
 00:45:07

Vila i frid kära vän♥

Det känns obeskrivligt ont att veta att vi inte kommer
dela några minnen ihop igen,att jag inte kommer få
se ditt söta leende,att jag inte kommer få höra ditt gulliga
skratt,att jag inte får se en vacker gullig nannybunny som
dig igen,att jag inte kommer få höra din uppiggande röst
och att jag inte kommer få höra din underbara sångröst igen.
Känns overkligt att en människa som dig skulle gå bort på
detta sätt. Jag saknar dig redan,jag gillar dig jätte mycket även
om jag inte alltid har sagt det och det borde jag ha gjort oftare.
Jag kommer alltid att minnas,jag kommer alltid ha din bild i mitt
huvud och du kommer alltid att leva inom mig även om vi förlorade
kontakten då jag flyttade från hjällbo men jag fick många fina år ihop
med dig.Minns när vi samlade på klistemärken och bytte,när vi gick hem
till dig och gjorde en massa roliga saker,varje gång vi gick hem från och till
skolan tillsammans,varje gång vi skrattade tillsammans i klassrummet,varje
gång vi flippade på lärarna tillsammans,varje gång vi tjejer skrek NIIIIILS när
vi skrek Nils och han blev vansinnig medans vi andra skrattade.Det är bara en
liten del av alla våra år tillsammans i hjällboskolan och det finns många mer.
Jag kommer alltid att minnas dig och våra minnen ihop,du kommer alltid finnas
i mitt hjärta och du kommer alltid leva inom mig och alla oss andra.
Vila i fred kära vän ♥

Vi släppte tårar för att vi skulle splittras och börja på olika gymnasium
men nu släpper vi tårar för att ha förlorat än vän ♥

Vi var tjejerna i klassen som alltid höll ihop,nu saknas du gumman :(

Du kommer alltid finnas i våra hjärtan nannybunny♥

Alltid lika glad var du,skrattade hela tiden men nu får vi inte höra det
mer :(


Och må denna okänsliga,omänskliga och idiotiska man brinna i helvetet,han förtjänar
att dö inte få några år i fängelset bara!


Lorena

rest in peace (L)



PUBLICERAT: 2009-12-31, 01:22:19 | URL: http://lorenalopez.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: