2009-11-29
 02:53:55

090927 - 091127

Never believed in love at first sight
But I believe what I'm feeling tonight
'Cause when I saw you across the room
I felt my heart going boom, boom, boom



I Fredags då älsklingen spelade på BLVD var det exakt
2 månader sedan vi träffades just där. När jag kom in
dit för första gången en helt oplanerad kväll och möttes
av din blick så såg jag något speciellt i dina ögon. Tänk
vad en oplanerad kväll kan leda till...
Jag vet att du ibland kan vara sur på mig men du ska veta
att du betyder väldigt mycket och har gett mig den lycka
som fattades inom mig.Jag trodde inte jag kunde bli lycklig
av kärlek igen efter denna sommaren men du förändrade
det och gjorde mig lycklig.Att vi har våra små tjaffs som går
över efter bara någon minut är helt normalt och det är det
kärlek går ut på!
Som man så då man var liten... Kärlek
börjar med bråk!


Vår första bild tillsammans tagen för 2 månader sedan på BLVD !


Shabb

aw, det var jag som tog den hihi



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: