2009-11-22
 15:13:45

091122

Det finns inget bättre än att vakna upp av varm och sköna kyssar förutom när hostan sätter igång. Vi vaknade upp för ungefär en timma sedan och sedan dess har vi bara legat här och myst. Utanför öser regnet ner och vinden susar medans vi ligger här under ett varmt täcke och bara håller om varandra. Snart ska älsklingen upp och laga frukost till oss. Halsen är helt svullen fortfarande så är lite osäker på om jag kommer kunna äta något. Senare måste jag hem och plugga en stund innan det blir sleeptime,måste vila ut mig så jag klarar skolan i veckan vilket jag hoppas.
Beställde hem en ny klänning till nyår  Im in ♥ with that dress ! Men ni får inte se den förän den är här hos mig =).
Nu ska älsklingen uppdatera sin fula och tråkiga blogg innan vi fortsätter att mysa. Jag skoja han är faktist duktig på att blogga och skriver om sina spelningar (han är dj), sina mixtapes, sitt (tråkiga) liv utöver spelningar och så m.m. Om ni är intresserade så finns hans blogg på mina länkar.

Bjuder på en bild på mig och älsklingen ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: