2009-11-26
 20:01:14

091126

Magvärken och huvudvärken började imorse igen och därför blev det en sov morgon
för mig innan jag kunde gå iväg till skolan.Älsklingen smet iväg till skolan före mig som
vanligt och jag hade trots allt en lång dag.Det gick bra,pratade med lärarna lite och gjorde
mina uppgifter känner mig jätte duktig nu. Försäkringskassan blev det efter skolan och löste
lite saker där innan jag kunde gå hem äta och duscha.Nu sitter jag hos älsklingen IGEN,vi ska
äta kladdkaka,plugga engelska och se på LA. GIGOLO... Bloggar mer senare mellan pauserna
eftersom han hära ansiktet hela tiden ska klaga på att jag sitter vid datorn. Hur ser era dagar
ut och era förhållanden ? Kram så länge !


LIENE

sv: okej synd:/



PUBLICERAT: 2009-11-27, 18:08:44 | URL: http://lienes.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: