2009-11-29
 02:41:52

091128

Vi vaknade upp vid 12 och skulle in till stan med mammi vid 1.
Så vi fick skynda oss upp och båda var helt slut.Vi åkte hem
till mig fort innan vi åkte in mot stan. I stan promenerade vi
lite och jag skulle hjälpa mammi att hitta en nyårsklänning
innan hon skulle iväg till studion för att fotas(vilket blev ändrat
senare). Vi hittade en jätte fin men min mamma är konstig när
det gäller kläder och kan ångra sig EN MILJON gånger . Efter
någon timme eller så på stan så gick vi ner till Mcdonalds och
käkade oss mätta innan vi for hem för att hjälpa mamma bära
ner däcken till bilen och få skjuts hem till pojken. Där tog vi ett
varmt bubbelbad i någon timme eller så och hade det allmänt
mysigt.Vid 7 skulle vi iväg till en vän som fyllde år,åt mat och
så innan vi åkte in till stan.Älsklingen hade spelning på Charlies
Änglar(ett förkrök ställe) men efter någon timme så visade det
säg att ljudet som höll på att knasa hela tiden inte gick att fixa
så vi åkte hem istället. Älsklingen ligger och sover så jag tror jag
ska väcka honom snart för lite mys!

Förlåt sötnos var bara tvungen att visa hur söt du är när jag gör dig till
den bebisen du är med haklapp! Goooggoliiii (L)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: