2009-12-01
 00:06:31

091130

Hej allesammans, idag vilade jag en stund innan jag var tvungen
att gå iväg till tandläkaren så jag missade min lektion och allt såg
bra ut i munnen som tur är. Efter tandläkaren åkte jag in till stan
för att fixa lite saker och äta,var hemma vid 5 tiden och då hann
jag vila en liten stund innan jag åkte iväg till mötet. Är med i en
kamratledarutbildning där vi gör olika arrangemang för de yngre
och lär oss vara ledare. Efter mötet tog vi det lugnt en stund på
fritidsgården innan jag begav mig till pojken där jag fastnat.Som
tur är hyrde vi 3 nya filmer,köpte en massa godis,chocklad och
läsk!
Ska bli mysigt och gott ! Berättar mer om filmerna när vi
sett de.


Godnatt =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: