2009-11-26
 00:22:14

...

Tio första
- Första bästa vän:
Frida
- Första bil: Passat
- Första kärlek: Dino
- Första husdjur: -
- Första semester: Bosnien
- Första jobb: solarium
- Första köpta skiva: Bubbels AHHAHAH
- Första piercing: förutom öronen,naveln
- Första konsert: Dino merlin 04

Nio sista
- Sista alkoholdrycken:
vodka drink
- Sista bilfärden: Från Liseberg
- Sista filmen du såg: The notebook
- Sista ringda telefonsamtal: minns ej !
- Sista bubbelbadet: i veckan
- Sista spelade CD: minns inte
- Sista kyss: min baby
- Sista gången du grät: idag då vi såg på the notebook
- Sista måltiden: för någon timma sen och magen kurrar igen :S

Åtta har du någonsin
- Dejtat en av dina bästa kompisar:
nej inte vad jag vet
- Blivit arresterad: nej !
- Blivit kär vid första ögonkastet: ja denna gången! 
- Varit på tv: ja i våras !
- Fått ditt hjärta krossat: Det har väl alla någongång ?
- Sagt att du älskar någon utan att mena det: ah när jag var snorunge
- Haft ett one night stand: nej !
- Busringt till någon: Om jag har ?

Sju saker du har på dig
- 1.
Underkläder
- 2. Strumpor
- 3. Älsklingens stora T-shirt
- 4. Älsklingens mjukis
- 5.
- 6.

- 7. 

sex saker du har gjort i dag
- 1.
sovit
- 2. ätit
- 3. druckit
- 4. tittat på the notebook
- 5. skrattat
- 6. myst

Fem favoritsaker
- 1.
KLÄDER / SKOR
- 2. min mobil
- 3. min data
- 4. mat
- 5. Tv


Tre val

- Tacos eller pizza: taccos
- Öl eller vin: inget utav de
- Idol eller Let´s Dance: inget utav de!

Två saker att göra innan du dör
- 1. leva livet till max
- 2. resa mycket

En sak du ångrar
- 1. att jag inte valde barn och fritid första året på gymnasiet



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: