2009-11-24
 00:07:26

Filmkväll @ älsklingens place

Vilade upp mig rejält då jag trodde att jag hade mensvärk men det visade sig
att det bara var vanlig magvärk som tur är.Älsklingen kom förbi efter skolan
då jag låg och sov med en massa gott som vanligt när jag är sjuk eller har
ont någonstans.Riktigt göllliiiiiiiiiig är han <3.Vi somnade om och låg bara sen
där i min säng och vilade.Vid Halv 7 skulle vi iväg till mitt möte och sedan skulle
vi till honom för att mysa och sedan sova där. Men det var stopp mellan Januari-
gatan(där han bor) och Bergsjön(där mötet skulle ha varit) så jag kom inte längre
än till honom så då var det ingen idé att åka till bergsjön så vi gick till honom istället.
Typiskt nog ska det alltid hända en massa stopp här och var nu på vintern,vilket är
störande när man har bråttom.
Vi hyrde 3 filmer,köpte chips,dricka och popcorn innan vi fortsatte upp till honom.
Filmerna vi hyrde var The notebook,Crazy Eights och My bestfriends girl.
Vi har precis sett färdigt på My Bestfriends Girl - filmen var sådär,lite för lång inte
alldelles för rolig men lagom.


Nu blir det nattmat innan vi hoppar in i bubbelpoolen,det ska bli varmt och mysigt.
Därefter kryper jag ner i sängen och lägger mig,vi ska ju upp tidigt imorgon trots allt.


Älsklingen och jag på BLVD en oktober dag.


PS.Måste bara påpeka att Sean är bög,nu skojar jag inte han säger OMG
i varje mening typ,beter sig som en tjej,klär ut sig i klänningar ibland och
sminkar sig.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: