2009-11-23
 10:55:51

Godmorgon =)

Nu är jag uppe,sitter här med frukosten och datorn i knät medans jag tittar
på våra bästa år.Tänkte gå iväg till skolan men började blöda igen under
natten så mens värken är igång nu och den är så stark så jag stannar nog
hemma idag och vilar idag:/. För imorgon har jag en lång dag och mycket
att ta igen denna veckan så bättre och vila upp sig idag.Nu ska jag lägga
mig ner och vila en stund! Kram


LIENE

sv: Tack, alltid lika glad när nån tycker jag har ifn design och frågar om jag designar, men måste tyvärr säga att jag inte designar åt andra. Visst kan det hända nån enstaka gång, men då får denna person vänta länge tills designen blir klar. Jag är ingen som tar tag i saker lätt. Har dessutom så ont om tid.



PUBLICERAT: 2009-11-23, 20:52:15 | URL: http://lienes.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: