2009-11-19
 01:51:48

Godnatt ...

Trots huvudvärken och allt det dära jag har så tvingade jag iväg min kropp och följa med
pojken min till en trollkarsföreställning på en fritisgård där en kompis jobbar.Han var ju så
otroligt gullig,följde med mig till östra sjukhuset och väntade tills jag skulle undersöka mig
trots den långa väntetiden.De tog en massa prover och så ska de ringa imorgon och berätta
allt.När vi kom hem från föreställningen hoppade jag direkt in i duschen och sedan åt kvälls
mackor innan jag gjorde mig bekväm i sängen med datorerna.Måste vänja mig vid mini datorn.
Satt och tittade runt på olika hemsidor,är så himla shoppingsugen men trots allt pank så det får
vänta ett litet tag.Just nu behöver jag söööööömn för att klara av morgondagen.
Har så mycket att göra imorgon med skolan och så.Måste bara berätta det var så sjukt igår natt
sov jag hos pojken och jag sov men min hjärna var vaken hela natten ... det var verkligen wierd!
Nu förstår ni säkert varför jag är extra trött nu .. så godnatt till er alla !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: