2009-11-29
 02:29:19

I got a feeling....

That tonights gonna be a good night ... Den låten nynnade
jag på hela fredagen på sjukhuset. Hade så otroligt ont i
magen så hela min dag spenderades där då klockan gick så
otroligt långsamt att jag trodde jag skulle dö på akuten i väntan
på doktorn. Tack och lov gick det bra och jag fick reda på vad mitt
problem med magen var.
Var så otroligt trött och tänkte nu ska jag hem och vila/sova då jag
var hemma var klockan vid halv 10. Humöret ändrades fort då jag
kom hem... JAG BLEV PARTYSUGEN!
Smsade med en vän,hon kom över vi fixade oss och åkte in mot stan.

Det blev BLVD då älsklingen spelade där och det känns som att han är
den enda djn nästan som inte spelar BAJS HOUSE HELA TIDEN!
Dansade så fötterna värkte i mina converese,har inte varit haypad på
ett bra tag och nu var det äntligen dags!
Vid 4 då det stängde blev det nattkäk på McDonalds och vi kom inte hem
till älsklingen förän vid 6 tiden.Men inte kunde vi sova direkt utan låg och
myste innan båda blev för trötta och deckade.

Här är lite bilder från igår : (klicka på bilden för att få den större)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: