2009-11-22
 03:39:38

Myspys <3

Eftersom jag inte varit aktiv så ska jag nu berätta vad jag haft för mig ...
Torsdagen : Hade jag fullt upp med skolan,gick dit trots att jag är sjuk för att prata med min lärare och syvo. Syvo var inte där så jag fick ringa när jag kom hem till henne. Allt gick bra och efter vårat långa samtal så sov jag en stund innan jag började plugga. Fick inte gå till skolan av syvo så jag sov hos pojken som är så gullig och tar hand om mig när jag är sjuk. Känns läskigt att sova ensam när man är sjuk.

Fredag: Sov hela dagen fram till 3 eftersom jag skulle jobba med kamratledarutbildningen på ett disco för mellanstadiet. Det blev inte så lyckat för mig eftersom huvudvärken och hostan dödade mig. Så efter några timmar så fick jag gå hem men istället för att gå hem hem - så som vanligt gick jag till pojken där han och hans söta mamma tog hand om mig. Vi satt och pratade,drack te,tittade på bilder och bröllopsfilmer med hans familj en lång stund innan det blev dags film dags med pojken.Vi tittade på paranormal activity,förstår inte att folk kan tycka att den är bäst - den var BAJS och jag blev inte ens ett dugg rädd!

Lördagen: Älsklingen och jag är riktiga sömntutor så vi sov bort halva dagen och vaknade vid 3,då vi gick upp för att ta på oss,äta osv innan vi begav oss mot angered en snabbis innan vi gick till mig för att hämta skridskor och för att jag skulle byta om. Vi blev upphämtade vid mig och därifrån åkte vi till Liseberg med hela älsklingens familj + jag. Det var riktigt mysigt,romantiskt,roligt och dessutom var det första gången för mig som jag är där på vintern. Det kändes underbart att få åka dit just med honom första gången,hålla hand i hand på isbanan,ta en lång promenad och se vackra liseberg,kramas,kyssa och bara åka runt där bland alla och ha roligt tillsammans med hans familj och honom. När liseberg skulle stängas åkte vi till McDonalds och åt innan vi åkte vidare till deras place för mys. Nu ska älsklingen göra nattmackor innan det blir sleeptime in babys arms. Finns ingen skönare känsla än att somna i hans armar. Han är så bra på att ta hand om sjuka människor också.


Baby and me @ Liseberg.

Godnatt sötnooosar nu ska jag pussa på min älskling tills han vaknar till och kramar om mig tills jag somnar.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: