2009-11-30
 00:34:29

Tjej testet :

Vem ringde dig senast?: Nikoleta
Vem kramde dej senast?: my baby  <3
Vad har du för bh på dig just nu?: ingen alls, har "pyjamas"
Vad har du för trosor på dej just nu?: hipsters  
Vad står det i ditt sjätte sms och vem är det ifrån? Men stackarn hahah // Sean
Har du någon gång klätt dig horigt?: inte enligt mig.
Har folk kallat dig slampa?: säkert i den här världen hör man allt möjligt .
Har du kallat någon för slampa?: det har jag säkert!
Har du slått någon riktig hårt?: OM jag har !
Använder du parfym?: självklart men helst kill !
Vilken kroppsdel brukar du få mest komplimanger för?: ögonen & röven (inte lika mycket nu som innan)
Vilka slags killar faller du för ? det beror på...men föll för en speciell !
Vad kollar du på först hos en kille?
personligheten/utseendet då jag inte känt personen sedan tidigare
Vill du ut och festa nu?: nej är för trött för sånt nu !
Vad är klockan?: 00:30
Vilken färg har din mobil?: rosa/svart
Vad ska du göra nu?: skriva färdigt och sedan mysa/sova med baby
Är du social?: OM JAG ÄR !
Känner du att du orkar en fråga till?: visst !
Vad tänker du när du vaknar?: är det redan morgon,det hade suttit fint med lite sömn till!
Kan du gå utan smink?: OM JAG KAN!

Lite roligt för vissa tråkigt för andra ... vet inte riktigt vad jag ska skriva mer nu så
jag ska krypa ner hos älsklingen och lägga mig =)

Saknar dig Ljubavi <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: