2009-11-18
 14:44:55

Välkomna alla nya och gamla läsare...

Välkomna detta är min nya blogg som jag lovar att uppdatera flitigt på och inte slarva som
tidigare.Ni som läst mina bloggar innan vet ju lite om mig medans ni andra inte har en aning
om vem jag är,vad jag gör m.m.Men jag lovar att jag kommer berätta mer senare.

Just nu sitter jag här på akuten för att kolla upp vad felet med mig är *host* undra om det
kan vara svininflensan - SKÄMT! Tror inte det är det men något är det iallfall och det ska jag
ta reda på.Är trött på att gå runt hosta lungorna av mig,ha sån huvudvärk så det känns som
att huvudet ska explodera,feber och halsont.
När man hör ordet akuten tänker man sig att man kommer få hjälp fort men det tar en så jävla
lång tid som tur är har jag världens bästa sällskap och datorn med mig eller två datorer då - en
mini dator och en vanlig PC så vi kan blogga och samtidigt fördriva tiden.HAHAHA Vi ser ut som
två riktiga datanördar som inte har något liv! HAHAHHAHA ...
Utanför fönstren ser man hur regnet bara ösar ner och det är så himla kallt.skönt att det finns
värmelampor här i vänthallen.

Skriver mer senare ska försöka att vila lite innan mitt huvud sprängs i tusen bitar ,puss !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: