2010-02-01
 11:53:20

100201

Att vakna upp i sin älsklings famn,att vakna upp till en ny
månad med nya händelser och upplevelser. Att vakna upp
till en månad som kommer förändra mitt liv föralltid. Ja,det
känns helt underbart! Men det som är mindre skönt är att
man börjat bli krasslig,halsen känns helt svullen och febern
är igång. Förvånar mig inte heller då vi stod ute i kylan och
snö oväderet i minst 25 minuter medans vi väntade på vagnen.
Nu ska älsklingen ta hand om mig innan han går iväg till sin praktik
och jag går hem. Känns som att jag behöver mer sömn för att bli
frisk. Så nu ska jag strax hemåt,dricka te och lindra in mig i filtar!
Ni får ha en bra dag!


hej hej :)

varför ska denna månad förändra dig för alltid :)?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: