2010-02-04
 20:46:20

100204

Fortfarande känner jag mig krasslig och febern kommer
och går likaso huvudvärken vilket är väldigt störande!
Dagen innehöll: möte med syv, tittat och planerat inför
en sak nu snart dock är det hemligt än så länge, middags
buffe så magen nästan sprack med pojken och mamma,
middagstupplur och bloggläsning. Gick upp vid halv 7 läste
lite bloggar då jag inte kom in på bloggen riktigt men nu 
är det löst. 
 
Jag lekte med camen för några dagar sedan, nej jag har inte botox i
läpparna utan lekte runt lite för att bota min tråkighet!


Alice

hahaha jag är ledsen men jag tror inte nån trodde att du hade botox i läpparna för att du plutade lite



PUBLICERAT: 2010-02-07, 13:22:02 | URL: http://alice.bubbleroom.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: