2010-02-07
 13:17:14

100207

Godmorgon...
Att saker man planerar inte blir av har väl hänt alla någon gång.
Igår skulle det ha vart en stor kväll för mig och baby men av olika
skäl blev det inte av. Både baby och jag blev väldigt ledsna men
det var inget vi kunde göra åt, vi får ta det med tiden när alla dessa
problem är lösta. Vi älskar varandra och båda vill så det kommer bli
av men när vet jag inte än. Jag tog bort förra inlägget just för att det
inte blev av och om vi ska ha samma planer nästa gång så blir det inte
någon överraskning för några.
Gårdagen spenderade jag hemma och sen med baby, vi tittade på spider
man 2 men jag frös så mycket och hade feber att jag somnade under halva
film. Nu vakna man upp helt död med febern igen så nu ska jag bara spendera
dagen i sängen för att friskna till eftersom det är måndag imorgon och då börjar
skolan igen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: