2010-02-04
 01:25:08

GODNATT!

Känns som att du ska logga in på msn igen,
känns som att vi ska träffas igen,
känns som att man kommer få höra din fina röst igen
men allt det jag känner känns helt omöjligt nu:(
tårarna faller ner för kinden medans hjärtat slits i tusen bitar.
Trodde aldrig att jag skulle känna så här någonsin men en väns bortgång får
en att falla och din fick mig att falla rejält. Ännu känner jag mig vilsen,
ännu känner jag din närvaro/frånvaro och ännu känner jag hur jag ibland kan inbilla
mig dig min vän framför mig som kramar om mig och plötsligt vakna till helt rädd.
Inte rädd utav dig utan rädd utav sorgen efter dig min vän,
nu låter jag tårarna och känslan utav hur hjärtat slits vila i min kropp och mitt inre.♥
IF I HADE ONE WISH,IT'LL BE TO HAVE YOU HERE NEXT TO US AGAIN!
I MISS YOU MORE THAN EVER!♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: