2010-02-07
 21:44:55

SPIDER WOMAN

Vi bakat kladdis, tittat på tv och myst. Kan ju inte gå ut så febern
ska gå över och det börjar den göra som tur är. Nu sitter vi här och
tittar på spider man 3, spider man filmerna tycker jag är riktigt bra
och ibland tänker jag : - tänk om jag våre en spider woman och kunde
rädda folk från denna våldsamma värld. Hade varit så skönt att hindra
våldet och istället skapa en kärleksfull värld.
Shit stackars tjejen som hänger utanför den höga byggnaden och kämpar
för sitt liv,kan tänka mig hur rädd hon var. Skriker när jag åker höjskräcken
i liseberg för att jag är höjdrädd då kan jag förstå vad hon tänker när hon tittar
ner.

Nu ska jag forsätta titta och läsa lite bloggar. Blir nog något inlägg till innan jag
lägger mig. Ha en trevlig söndagskväll där ute.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: