2010-02-08
 00:02:24

100208♥

Att känna din kropp tätt emot min, att känna dina läppar röra vid mina,
att känna din doft,att känna dina armar runt om mig, att känna hur ditt
hjärta slår när jag ligger där på ditt bröst, att känna din värme när du
håller om mig, att känna dina andetag tätt emot mitt öra då du viskar
något i mitt öra, att känna hur det börjar pirra i magen, att känna hur
lycklig du gör mig, att känna sig älskad utav dig, att känna att vi är
starkast i världen tillsammans, att känna hur mycket kärlek du ger mig,
att känna allt det här gör att det bildas något som kallas kärlek! Kärlek
så fin och tillsammans med vår kärlek är vi starkare än allt här i världen.
Kärlek som skapats genom en chans vi tagit här i livet och en kärlek som
fått oss att skapa löftena i nöd och lust,i motgång och framgång i resten
av våra liv tills döden skiljer oss åt.
Detta är riktig kärlek,kärlek som är helt underbar och gör oss så lyckliga,
kärlek som kommer övervinna allt, kärlek som ibland går som en berg och
dalbana men alltid finner lyckliga slut och framför allt en kärlek där man inte
kan älska varandra mer än vad vi gör.
För varje morgon som jag vaknar upp känns det som att jag precis blivit kär
på nytt och jag älskar dig mer och mer för varje dag som går.


Du är mitt allt baby,you're the best i ever had


Laila

Tack så mkt sötnos =)

Haft en bra start på veckan? :) ♥



PUBLICERAT: 2010-02-08, 14:20:08 | URL: http://lailaaziz.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: