2010-02-04
 00:59:13

VAR DIG SJÄLV!

Varför kan inte vissa tjejer och killar vara öppna för
sin partner och sina vänner. Alla vi är mänskliga,alla
måste fisa,bajja,rapa,duscha,raka sig och allt det dära
men vissa skämms framför sin partner. Jag älskar när
min partner är öppen eftersom jag själv är helt öppen.
Jag skämms inte för att jag måste bajja,raka mig eller
duscha. Jag skämms inte för att rapa eller fisa,jag skämms
inte för att prata om mens eller annat med min partner,
jag skämms inte för att äta framför honom och jag skämms
absoult inte för hur jag äter! Alla vi är mänskliga och jag
älskar min pojkvän just för att vi kan fisa,bajja,rapa,duscha,
prata om allt möjligt,raka sig,äta hur mycket man vill och
äta som ett DJUR! Det är normalt och jag hatar verkligen att
höra när folk varit tillsammans hur länge som helst men skämms
för sånt! Det är löjligt tycker jag! Jag älskar att kunna vara mig
själv med Sean och jag älskar att han accepterar mig för den
jag är! Sluta skämmas och börja fisa,rapa
och allt det där mänskliga nu ... Nu kommer en ..
ojjj dåå *prutt* nej jag skoja! För här
kommer en riktiig *prrrrrrrrrtttt* ! Oh så skönt!

Ja vi älskar att cpa oss!


Sitter just nu och pratar med baby på msn, saknar dig redan eftersom
jag vet att snart kommer den långa natten då jag får sova utan
någon som putts i sömnen,snarkar och kramar om mig :(.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: