2010-01-06
 20:32:42

010610

Tiden har stannat,det är lugnt här hemma det enda man
hör är prasslet av chockladen jag smaskar på,tvn's kackel
som jag inte ens tittar på och tangentbordets ljud. Ute är
det minus grader och jag ligger här inne i värmen under
täcket med dig i mina tankar kära vän. Tiden har stannat
sedan du gick bort,kan inget göra förutom att sörja,tänka
på dig och leva med dig i hjärtat. En massa mardrömmar
kommer upp om nätterna som jag försöker sammarbeta
precis som många andra av oss.
Livet går vidare och hur mycket vi än vill så kan vi inte få
dig tillbaka det enda vi kan göra är att leva vidare med dig
i hjärtat kära vän. Du brukar alltid säga till oss när vi inte
mår så bra att vi ska finna ljuset i mörkret och det försöker
jag långsamt göra.
Hör ännu din ljuva och underbara röst men det är bara ett
minne jag alltid kommer att minnas precis som alla andra
saker vi upplevt tillsammans. Jag ska minnas dig för den
du var och inte för det som hänt dig för du var så underbar
människa som ville hjälpa allt och alla! Nu hjälper vi dig genom
att le och minnas en underbar tjej som dig Nancy Tavsan
gud ge styrka till din familj och må du vila i frid !

Bästa klassen någonsin !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: