2010-01-21
 20:33:23

100121

Efter en hel dag med sörjande med en familje
medlem mindre så sitter jag här hos pojken
och tar det lugnt.Han skämmer bort mig rejält
med en massa gott så här sitter vi bara och proppar
i oss en massa gott.
Imorgon är det skola igen vilket ska bli skönt,för inte
är det kul att vara hemma. Har insett att människor
hela tiden försvinner vare sig man tycker om de eller
inte och vare sig man är nära med de eller inte. Men
livet går vidare med de i mitt hjärta och i mina tankar.
'
gammal bild men en massa gott finns det som vi kommer unna oss av ikväll.

Var också och hälsade på min kära vän Nancy som gick
bort i slutet av december. Jag städade undan lite,la upp
korset,tog bort kvastar sedan vågade jag inte ta bort
ljusen eller de andra blommorna då jag inte visste hur
din familj ville ha det där. Lämnade även blommor,tände
ett ljus och lämnade ett brev till dig gumman. Jag saknar
dig jätte mycket !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: