2010-01-29
 13:21:01

100129

Inatt har det gått exakt en månad sedan en vacker
ängel lämnade oss dock inte frivilligt. Du var den
som alltid höll armarna öppna,du var den som alltid gav styrke kramar
och du var den som alltid spred glädje. Vem ska nu göra det?Vem ska vi
nu säga sina roliga skämt som får alla att skratta? Vem ska nu få mig att
skratta så mycket för "1kr till kyrkan" tills vi blir utslängda? Ja,alla minnen
med dig lever inom mig, precis som du gör och kommer alltid att göra.
Jag känner att jag behöver din närvaro,styrka och glädje som du sänder ut,
därför hoppas jag att du idag tar emot mig när jag kommer för att hälsa på dig.
Saknar dig enormt mycket gumman, du kommer alltid finnas i mina tankar♥


Jag har varit vaken en bra tag,sedan 10 nångång. Har mens värk och
därför stannade jag hemma idag. Den börjar lätta på sig lite nu efter
en dos panodil,en massa sprite,en massa vila,värme och framför allt mat.
Det gör ju fortfarande ont och känns verkligen varje gång det rinner men
det börjar LÄTTA! Nu ska jag snart gå upp och ta på mig varma kläder för
att ta en kort promenad. Måste iväg till affären,bibloteket fort och sedan till kyrkogården.
Ikväll ska Rosi fira sin födelsedag med middag och sedan utgång. Jag känner inte
för att gå ut ikväll så jag går på middagen för hennes skull.
Slänger dock iväg ett dagens tips innan jag går iväg,ha en fin dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: