2010-01-31
 14:17:47

100131

Att lägga sig tidigt och vakna upp sent var riktigt skönt.
Vi hade det super mysigt igår trots tårarna som rann,
vi såg på tina turners film what love can do with it eller
vad den henne. Den var bra men sorglig, först föll tårarna
för filmen sen kom de för nancy. Kan inte riktigt förstå, ett
slag kan förstöra ett helt liv. Varför ens vara våldsam?
Älsklingen tröstade mig som vanlig och fick mig att inse att
jag måste göra det bästa av situationen. Leva vidare trots
tårarna och sorgen inom mig, man vet aldrig när ens liv tar
slut men det gör gud. Jag saknar dig nancy,med vingarna
på ryggen och leendeet du spred hoppas du har det bättre
nu där uppe i paradiset.

Nu ska jag iväg på möte och träning, sen blir det kalas. Ja,
min "svärmor" fyller år idag så dit ska jag en stund efter
träningen. Klockan rinner iväg och nu springer jag ut...

Kände inte att det passade så bytte till min randiga tunika istället,
det ser bättre ut. Kramar !


update : tog fel på datumet därför ändrade jag lite i inlägget.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: