2010-01-06
 21:26:35

Årsresumé av 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag gjorde en hel del, bara några saker jag kommer på nu...
jag blev 18,festade en hel del vilket ledde till dans på högtalare
om inte annat,tatuerade mig,piercade tungan,upplevde hur det
var att bo ensam i en hel månad,varit med i tv,sommar jobbade,åkte
inte utomlands under sommaren utan stannade i sverige och jobbade.

En september natt var det dans på fönsterbrädan.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Njaa skulle inte tro det ...

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Bara cissan som är min ledare vad jag kan komma på för tillfället.

4. Dog någon som stod dig nära?
Jo i slutet av december dog min vän,saknar dig jätte mycket nanny!

Vila i frid kära vän, love u nannybunny <3

5. Vilka länder besökte du?
Vitryssland med kamratledarutbildningen och det var bland det 
bästa vi gjort i ett land.

Kamratledar utbildningen och ungdomsfullmäktige.

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Nancy Tavsan tillbaka :(

Klassen,vår underbara familj 7E - längst upp till vänster sitter du
sötnöt! Du är väldigt saknad av många!

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Finns en del hemska som jag alltid kommer minnas men här är två underbara datum.
26/7-09 då jag träffade älsklingen och 8/10-09 det var då jag och älsklingen blev ett...

Dagen då våra blickar möttes som aldrig tidigare hjärtat.

Dagen då vi två blev ett baby !

8. Vad var din största framgång 2009?
Lärdom och äntligen har jag funnit tillbaka till
den riktiga vägen. Fått bättre självförtroende!


9. Största misstaget?
Att lita på folk och en sak som hände under sommaren.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Om jag har !

11. Bästa köpet?
Min nya telefon... Sony Ericsson Satio!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och mat !

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Efter gråt kommer skratt.. så ja det har funnits en del.
Det som gjorde mig gladast var att jag fann min baby!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Down,hotelroom,run this town och många fler.


Run this town

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Blandade känslor här, men både och? det har funnits så mycket som har gjort mig glad det här året,
samtidigt som det har hänt fruktansvärda saker som verkligen sätter sina spår.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Lyssnat på mig själv,kämpat med skolan mer och inte gjort alla misstagen
om och om igen utan lärt mig.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Slösat energi på människor som helt enkelt inte är värda min tid och
litat på fel människor.

18. Hur tillbringar du julen?
Vi firar inte jul men under julen så var jag i stockholm och filipstad så
den spenderades med pojken,hans far och hans vän.Under julafton var
vi hemma och åt mysig middag och gav oss sedan ut till village - stockholm.
Under juldagen så hade älsklingen spelning i filipstad och det var riktigt grymt
och roligt att uppleva.

Älsklingen och jag på Village.

19. Blev du kär i år?
Kärare än någonsin!

20. Hur många one night stands?
No one!

21. Favoritprogram på TV?
One Tree Hill, Gossip Girl & Våra bästa år.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hata är ett starkt ord, men det finns ett fåtal som jag verkligen ogillar skarpt efter det här året.
Men det är sånt man får ta, alla förändras, antingen till det bättre eller till det sämre.
Men man märker som sagt vart man har vissa personer står.

23. Bästa boken du läste i år?
Har faktist inte läst någon !

24. Största musikaliska upptäckten?
Ingen aning faktist!

25. Något du önskade dig och fick?
Brukar få det mesta av min mor som jag önskade mig,
men önskade mig denna fina mobil och köpte den själv.

26. Något du önskade dig men inte fick?
Resan till USA samt en tröja jag jätte gärna ville ha men den
var slut när jag skulle beställa den.

27. Årets bästa film?
Twillight,såg den ganska sent.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Hade förfest med några vänner hemma innan vi begav oss ut mot stan för att klubba.


29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att året inte hade slutat som det gjorde,att jag inte förlorade min vän!
Att jag satte upp mina mål men ett nytt år med nya mål kommer snart.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Min egna stil!


31. Vad fick dig att må bra?
Mina nära och kära!

Jag, Shabbu och Emelie på BLVD en höstkväll.

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen!

33. Vem saknade du?
Mina gamla vänner!

34. De bästa nya människorna du träffade?
Sean,emelie,teresa,anes är bara några av de alla
ni andra vet vilka ni är!

Jag, Teresa & Emelie en sommarnatt utandör parken.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: